tisdag 13 maj 2008

NERÅT

Egentligen behöver jag inte väga mig eftersom jag känner att jag blir mindre/lättare och att jag snart inte har några kläder som passar. Men, det är ändå skönt att se resultat på vågen. Nu på morgonen vägde jag 92,9 Kg och det känns verkligen bra även om jag fortfarande väger för mycket.
Illamåendet håller i sig men huvudvärken känns bättre idag. Jag hoppas jag får bukt med illamåendet för det är verkligen besvärande.
Lämning på dagis och sedan promenerade jag i timmar med lillkillen i vagnen. Efter dagis åkte hela familjen och tittade på Kungsängsliljorna. Dom är så vackra!

Dagens kaloribrännare: Promenerat i timmar både i lugn och rask takt.
Dagens slarv: 35 gram ostbågar
Dagens må bra: Kungsängsliljor! Massor med kungsängsliljor var vi och tittade på idag, ute på Kungsängen. Underbart vackra blommor!
Dagens steg:21 934
Steg totalt:398 987/1 141 429 . Jag har passerat Hudiksvall och siktar nu på Sundsvall.

Inga kommentarer: