onsdag 14 maj 2008

KONSTIG DAG

Klockan är snart 16 och det känns som om det har varit en konstig dag idag. Jag är trött, fryser och har väldigt ont i huvudet. Misstänker att det har att göra med mitt blodvärde. Senaste tiden har jag haft massor med energi och motivation och fått mycket gjort. Idag får jag ingenting gjort. Jag har inte ens plockat ur diskmaskin. Hoppas bara att jag inte är på väg att bli sjuk. En promenad före lunch och en efter lunch har det blivit och det känns bra. Nu ska jag ta några djupa andetag och sparka fart på mig själv. Tvätta, baka lite matbröd, fixa med disken och laga middag måste jag få gjort vare sig jag vill/orkar eller inte. Nu sätter jag fart!

Förutom mat, bak, städ och tvätt gick jag en rask promenad senare på kvällen och gjorde sedan några situps.


Dagens kaloribrännare: Två promenader i rask takt. Vardagsmotion. En rask promenad på kvällen. Situps.
Dagens slarv: Inget slarv idag.
Dagens må bra: Hår inpackning, ansiktsmask m.m.
Dagens steg:22 958
Steg totalt:421 945/1 141 429 . Jag har passerat Hudiksvall och nu är det inte långt till Sundsvall.

Inga kommentarer: