lördag 17 maj 2008

BÄTTRE

Äntligen en morgon utan huvudvärk! Känner mig genast piggare och riktigt motiverad.
Det regnar idag men jag ska iväg och leta skor så det blir lite promenerande ändå. Det finns ju inget dåligt väder…

Hittade bra promenadskor med mycket stadga och dämpning. Jag pronerar en hel del och det är inte bra när jag promenerar så mycket som jag gör. Nu hoppas jag att dom nya skorna hjälper till att få bättre fart och mindre ont.

Snart middags dags och det regnar fortfarande men jag tror jag går ut och går efter maten ändå. Pojkarna är förkylda så det finns risk för några inne dagar framöver. Bäst att passa på att komma ut innan dess.

Provade att jogga lite lätt när jag var ute och gick på kvällen. Kändes helt okej med orken men det kändes inte bra i mina knän. Får prova lite försiktigt då och då och se om jag kan jogga en liten bit så småningom.

Det går bra med stegandet, idag har jag passerat Sundsvall!

Dagens kaloribrännare: Lite promenerande på dagen. Rask promenad på kvällen 35 minuter. Situps. Gjorde situps även igår kväll.
Dagens slarv: Inget slarv idag.
Dagens må bra: Shoppingtur utan barn. Regn, efterlängtat!
Dagens steg:11 527
Steg totalt:463 040 /1 141 429 . Sundsvall passerat! Härnösand nästa!

Inga kommentarer: