söndag 18 maj 2008

LUGN SÖNDAG

Jag började dagen med att gå ut och gå i ca 45 minuter. Skönt att sträcka ut och jobba igång kroppen. Dom nya skorna gör verkligen stor skillnad och nu ska jag bara gå in dom ordentligt. Lite, skavsårsvarning men så är det alltid med nya skor och mig. Fortfarande regnigt ute men allt som växer där ute behöver mycket vatten så det känns bra.

Efter lunch tog maken med sig barnen och åkte iväg ett tag. Underbart med egen tid. Jag har kört ett eget tillverkat gympa pass i ca gympa i ca 35 minuter och efter det tog jag ett bad med lite hemma spa. Välbehövligt att bara få vara i några timmar och slappna av ordentligt. Två veckor till med dagis, om barnen är friska, sedan väntar ett två månader långt sommarlov. Jag ska se till att hålla ångan uppe och inte tappa fart bara för att vi är hemma och lediga. Den 4/8 ska mitt delmål 3 vara uppfyllt så det är bara att köra på!

Startvikt 106,5 kg
Dagsvikt 92,4 Kg. 14,1 kg lättare!

Delmål 1, 99 Kg 31/3. Vikt 31/3 99 kg!
Delmål 2, 94 Kg 31/5. Vikt 31/5
Delmål 3, 86kg 4/8. Vikt 4/8


Dagens kaloribrännare: Promenad 45 på morgonen. Gympa ca 35 minuter.
Dagens slarv: Inget slarv idag!
Dagens må bra: Några timmar egen tid med bland annat ett litet hemma spa bad.
Dagens steg:9 383
Steg totalt:472 423 /1 141 429 . Sundsvall passerat! Härnösand nästa!

Inga kommentarer: