torsdag 22 maj 2008

KLIPPT

Klockan är strax efter 7 på morgonen och jag är så trött så jag knappt ser tangentbordet. Jag gick och lade mig tidigt och jag har sovit bra i natt så jag förstår inte den här tröttheten. Jag har alltid varit morgonpigg. Misstänker att det ändå är en förkylning eller något som ligger och lurar. Samma väder idag, sol från nästan molnfri himmel. Nu ska jag starta operation “klä på två trötta barn och lyckas få dom i tid till bussen”.

Flera långa promenader idag och på kvällen städning och så klippte jag gräset med hand jagaren. Inget regn än så länge och det känns faktiskt skönt.

Dagens kaloribrännare: Flera långa promenader. Klippa gräs. Vardagsmotion.
Dagens slarv: Inget slarv idag!
Dagens må bra: Hanns inte med idag.
Dagens steg:19 817
Steg totalt:534 958 /1 141 429 . Sundsvall passerat! Härnösand nästa!

Inga kommentarer: