tisdag 13 januari 2009

VARDAGSSTART AVKLARAD!

Nu är vi igång med vardagen igen och jag har rivit av årets första morgonrace! Kändes ovant att jobba men jag kom snabbt in i rutinerna. Jag har ett jobb där jag står hela dagarna och jag brukar aldrig märka av det. Men nu värker det rejält i benen. Huvudvärken är riktigt illa idag så det får bli tidigt i säng.

Motivationen är på riktigt bra humör just nu!; Full fart mot ett hälsosammare liv!

Dagens plus: Morgonrace med 20+40 minuters promenad. Arbeta. Vardagsmotion.
Dagens minus: Inga minus idag.
Dagens guldkant: Slappna av med meditation efter årets första arbetsdag.
Dagens tacksamma: Att det gick bra för min pappa idag som opererades.
Dagens steg: 12 239
Dagens summa: Bra dag. Skönt att komma igång igen även om det är ännu skönare att vara ledig. Gått riktigt bra med maten idag.

Godis, snacks m.m. fri månad 11/1-11/2.

Inga kommentarer: