onsdag 14 januari 2009

SJUKGYMNASTIK

Lämnade barnen på dagis och promenerade sedan upp till sjukhuset här i stan och träffade en sjukgymnast. Jag fick information om migrän, spänningar i nacke m.m. Det finns en del hjälp att få och jag hoppas verkligen få bukt med min huvudvärk. Tyvärr blev den värre efter att jag varit på sjukhuset så jag fick åka hem och sova några timmar. Imorgon ska jag försöka få tag i en läkare. Min förhoppning är att få utskrivet betablockerande medicin. Den kan hjälpa till att förebygga migrän. Jag måste få bukt med detta.
Det går bra att äta bra i alla fall och jag har slarvat någonting. Det känns skönt att det har blivit några promenader också. Så fort halsen har blivit bra ska jag se till att komma igång med övrig träning.

Dagens plus: 2 promenader. (ca 45+30 miuter)
Dagens minus: Inga minus idag.
Dagens guldkant: Att jag bestämde mig för att åka hem och sova istället för att försöka arbeta. Så skönt att få vila.
Dagens tacksamma: Går ihop med guldkanten idag eftersom jag tillät mig själv att vila.
Dagens steg:11356
Dagens summa: Bra dag med mycket information som jag ska försöka plocka in i huvudet. Riktigt besvärlig huvudvärk idag med.

Inga kommentarer: