fredag 9 januari 2009

HALSELÄNDET

Riktigt ont i halsen idag men inga övriga förkylningssymptom. Jag hoppas att det inte blir mer än så här; Jag vill träna! Dagen får bli lugn och jag passar på att vila. Så mycket som jag nu får vila för super pigga sönerna förstås.

Ut med sönerna efter lunch. Varmt och soligt ute. Jag gick några varv runt huset medan pojkarna roade sig med en vattenpöl. Jag passade på att stå i solen en stund också och det gjorde gott för både kropp och själ!

Idag får jag hem kläder som jag beställt, det ska bli spännande att prova. För ett år sedan hade jag storlek 56 i kläder och nu beställde jag kläder i storlek 42. Vad mycket man kan välja bland nu! Jag har till och med våga kika lite på bikini. Jag har aldrig ägt en, men till sommaren blir det bikini premiär för min del.


Dagens plus: Lugn dag på pga. förkylningen. Ute med pojkarna efter lunch.
Dagens minus: Inga minus idag.
Dagens guldkant: Soffan. Vila. Lugnet.
Dagens tacksamma: Dom tre veckorna som har passerat. Massor med batteriladdning och ledig tid med familjen. En underbar jul. Norrland.
Dagens steg: 6014
Dagens summa: Lugn dag pga. förkylning. Bra mat och inga onyttigheter.

Inga kommentarer: