fredag 16 januari 2009

FREDAGEN

Idag orkade jag arbeta, jobbigt, men det kändes bra att klara av det. Ännu bättre känns det nu när det är fredag och helg! Maken skjutsade till dagis och jobb så det blev inget vanligt morgonrace. Efter lunchen gick jag en promenad. Det var kallt ute men solen visade upp sig och värmde både kinder och själ.

Ingen vanlig dag idag för idag utökades familjen; Min bror och hans fru fick sitt andra barn. Välkommen till världen!

Dagens plus: Promenad. Arbete. Vardagsmotion.
Dagens minus: Inga minus idag.
Dagens guldkant: Att jag blev faster igen. Det händer inte varje dag.
Dagens tacksamma: Familjen.
Dagens steg:9680
Dagens summa: Tjatigt med huvudvärken men idag orkade jag i alla fall arbeta. Bra mat och skönt med en promenad.

Godis, snacks m.m. fri månad 11/1-11/2.

Inga kommentarer: