lördag 31 januari 2009

SISTA DAGEN

Sista dagen idag på första månaden i år. Nu hoppas jag på en frisk februari så att jag får komma igång igen med att röra på mig. Den 17/2 närmar sig med stormsteg och jag vill väga mindre då än vad jag gör nu.

Idag få vi förhoppningsvis besök av goda vänner som vi bjudit hem på middag. Vi får ofta ställa in på grund av sjukdomar men här hemma är alla friska. (Förutom jag då, men det är inte så mycket kvar av förkylningen nu.) Så vi hoppas bara att det är samma med vännerna. Middagsbjudning och helg kommer inte innebära att jag viker från det jag har bestämt. Det blir inget godis, snacks, fika m.m.


Det blev en trevlig kväll med trevliga vänner. Jag klarade av att motstå chips skålen. Det är lätt att bestämma sig för att inte äta men svårare att låta bli. Men jag klarade det. Ska bli spännande med vägningen imorgon. Förkylningen har hållit mig väldigt inaktiv så jag hoppas att jag inte gått upp något.
3455 steg.

Inga kommentarer: