lördag 26 april 2008

VÅRLIGT

Vi var ute hela förmiddagen på en tillställning som kallades Barnens Dag. Massor av roligt för barnen till ingen kostnad alls. Härligt att vara ute i solen och mysigt med picknick som vi hade med oss. Efter lunch var vi ute här hemma och fixade. Jag grävde ett dike för ett rör och det känns i kroppen.

En bra och härligt vårlig Lördag med bra mat och inget slarv. Jag har rört på mig och känner mig riktigt nöjd med hur långt jag kommit med min nya livsstil. Jag tänker så annorlunda jämfört med tidigare. Nu gäller det att hålla i så jag fortsätter att jobba för att må bra. Hej och hå, kämpa på!

Dagens kaloribrännare: Promenad. Grävning i trädgården ett par timmar.
Dagens slarv: Inget slarv idag.
Dagens må bra: Hemma spa
Dagens steg:9,047
Steg totalt:170,983/1,141429

Inga kommentarer: