lördag 12 april 2008

HELG I DAG

Mår aningen bättre idag och tänkte gå en promenad på morgonen och ev. en på eftermiddagen. Vi ska jobba lite ute och så har jag tänkt städa lite inne. Försöker alltid att hålla mig i rörelse och undviker stillasittande så mycket som möjligt. Jag har stickat en hel del raggsockor eftersom det håller mig helt borta från att äta på kvällen. Känner mig peppad nu när man verkligen är på väg åt rätt håll.

Det blev bara en promenad idag men desto mer krattande. Det finns en hel del att göra ute på gården efter att vi dränerat och isolerat grunden.

Idag blev det lite extra ätande, men det var inplanerat och egentligen inget slarv i ordets rätta bemärkelse. Inget frossade och inga stora mängder utan jag åt lite och slutade sedan. Stolt över mig själv när jag märker att min karaktär blivit betydligt bättre.

Jag måste gå mera om jag ska ta mig till Piteå!

Dagens kaloribrännare: Krattning och promenad
Dagens slarv: Salta pinnar och pistagenötter, en kanelbulle, en kaka, några smågodisar
Dagens må bra: Satte mig och sydde lite dukar; Jag älskar att skapa!
Dagens steg:7,901

Inga kommentarer: