måndag 21 april 2008

PIGGARE

Hela familjen har mått lite bättre idag och solen skiner ute fastän det är kväll. Det har varit fint väder hela dagen. Det blev dagis idag och lämning och hämtning. Promenerade ner på stan med vagnen och tittade efter skor och byxor. Jag har gått från storlek 50 till 48 på byxor och nu är storlek 48 för stort också. Jag hittade dock inget som passade på mig och som min plånbok klarade av. Skor är aldrig lätt att handla. Jag drar 42 i skor och oftast slutar dam storlekarna vid 41. Så det fick bli ett par svarta gympadojor från herravdelningen. Man får ta vad som finns när man inte följer standard måtten. Jag är kraftigt byggd och har stora fötter och då är det svårt att hitta något på dam avdelningarna.

Provade ett par av mina gamla jeans i storlek 46 och jag kunde ha dom utan problem! Underbart! Vad glad jag blir!!

Dagens kaloribrännare: Promenader.
Dagens slarv: Inget slarv idag.
Dagens må bra: Vara ute i solen.
Dagens steg: 12,268
Steg totalt:125,435/1141429

Inga kommentarer: