söndag 20 april 2008

SÖNDAG

Kände mig inte pigg alls i morse, men mådde lite bättre när jag kommit igång. Vi gick ut och satt i solen en stund. Ingen i familjen känner sig riktigt frisk. Jag provade att kratta lite och tog en liten promenad, men det känns inte som det ska i kroppen. Det finns ingen ork och nu framåt eftermiddagen (klockan är 15 nu) känns det ordentligt i halsen och jag fryser och svettas om vart annat. Resten av dagen blir lugn.

Vi hade en hel del inplanerat i helgen men vi har ställt in allt och försöker kurera oss och vila. Jag tror att det var ett riktigt bra beslut. Det hade inte funnits någon ork att åka någonstans. Det märks på barnens humör att dom inte är i sin vanliga form.

Kände mig aningen piggare på kvällen och väldigt rastlös. Klädde på mig ordentligt och gick ut och krattade lite. Krattningen har blivit lite av en kombinerad träning och terapi för mig. Håller mig igång! Nu hoppas jag på morgondagen och att hela familjen ska må bättre. I alla fall inte sämre!

Dagens kaloribrännare: En promenad och lite krattning
Dagens slarv: Inget slarv idag.
Dagens må bra: Vila, vara med familjen och vara ute i solen
Dagens steg:13,987
Steg totalt:113,167/1141429

Inga kommentarer: