måndag 23 februari 2009

VARDAG IGEN

Dags igen för ett vanligt morgonrace med dagislämning och 2 promenader på 20 och 40 minuter. Just nu försöker jag njuta av varje frisk minut i den här familjen. Nya sjukor kommer att dyka upp men jag ska försöka att inte ta ut det i förskott.
På kvällen provade jag att köra ett pilates pass men den DVD:n var inget för mig. En kvinna som andades högljutt och gjorde övningar i slow motion. Jag ställde mig på crosstrainer istället och körde 26 minuter; Svettigt!
Maten är det inga problem med och jag ser till att äta balanserat och nyttigt. Inga problem just nu med att låta bli allt extra iform av godis, fika, chips m.m. Jag försöker att inte fixera mig vid vikten eller att tänka på det allt för mycket. Fast lite funderingar har jag ändå kring att jag står stilla i vikt. Hoppas att det lossnar snart så jag får gå ner det sista.


13464 steg
CROSSTRAINER 26 minuter
PROMENAD 20+40 minuter

Inga kommentarer: