söndag 22 februari 2009

STILL

Det händer inte mycket med vikten och det som händer är att det går åt fel håll. Väldigt frustrerande och inte alls bra för motivationen. Hur länge har jag vägt runt 79-80 nu? Känns som jag aldrig kommer att gå ner mer. Igår kämpade jag hela kvällen med att inte äta något och det var riktigt tufft. När jag sedan väger mig och ser att jag ändå gått upp, ja då känns det som om jag lika gärna kunnat äta dom där chipsen. Nu ska jag inte släppa allt och börja äta en massa. Jag ska kämpa på och jag hoppas att resultatet kommer. Jag har tänkt igenom vad jag äter och vad jag tränar. Det känns inte som om det är så mycket mer jag kan ändra på. Jag måste ha tålamod och även se på det jag har åstadkommit. Fast ärligt talat så känns det riktigt jobbigt just nu.

Parträning på kvällen och det är lika roligt och givande fortfarande!
Paolo Robertos bok om parträning rekommenderas varmt!


Februari;

1/ 2 ; 79,0 kilo ( 6 kilo kvar till målvikt)
8/2 ;81, 1 kilo ( 8,1 kilo kvar till målvikt)
15/2 ;80 kilo ( 7 kilo kvar till målvikt)
17/2 ;Målvikt; Max 78 kilo. Helst 76,5 kilo. Vikt; 79,5 kilo
22/2 ;80,1 kilo ( 7,1 kilo kvar till målvikt)


4749 Steg

PARTRÄNING

Uppvärmning crosstrainer 5 minuter

Mage 1X20
Ryggdrag 2X15
Benpress med 1 ben 2x15
Mage 1X10
Rygghäv 2X15
Knälyft 1X65
Rygg/axlar 2X15
Axelpump 2X15


Stretch

1 kommentar:

Nettan sa...

Det är så jobbig när man hamnar på sådana plattåer. Kämpa vidare, du kommer att klara det sista också:-). Det är så lätt att strunta i allt när man är på plattån men som jag sa så gäller det att kämpa på. Peppar allt jag orkar:-)

Du har en nominering i min blogg:-)