tisdag 3 februari 2009

TRÄNINGSVÄRK

Igår och idag har jag haft rejäl träningsvärk efter par tränings övningarna. Det känns i hela kroppen att övningarna tog där dom skulle. Ikväll blev det ett pass till och det var lika roligt och peppande som förra gången. Det är jätte roligt att vi hittat en träningsform som passar oss båda två.

Morgon race med 20+40 minuters promenad. Inget extra har slunkit ner i magen och jag tycker att jag sköter mig exemplariskt just nu. Hoppas verkligen att det ger resultat på vågen också. Det är lite extra kämpigt den här veckan pga. mensen. Söt suget satte in efter middagen men jag motade bort det med en apelsin.

11816 steg

PARTRÄNING
Det är så kul och det tar ordentligt!

Uppvärmning
Benpress 1X15
Utfall 1X25
Tåhävning 1X15
Inverterade armhävningar 1X15
Armhävningar 1X15
Axlar 1X15
Knälyft 1X50
Stretch

Inga kommentarer: