onsdag 11 februari 2009

SPÄNNANDE

Inget dagis eller jobb idag, och mest troligt inte torsdag eller fredag heller. Men jag var iväg på en anställnings intervju på morgonen. Före och under den brände jag nog en miljon kalorier så nervös som jag var. Två kortare promenader blev det i alla fall. Skönt att få komma ut så man inte bara sitter inne med barn och baciller. Tyvärr känner jag av halsen så det kan vara en ny förkylning på intågande. Svårt att inte bli smittad när andra i familjen är sjuka.

Nu har jag varit utan chips, godis, kakor, efterrätter, läsk m.m. i en månad utan att fuska något! Grattis till mig! Nu är det bara 6 dagar kvar till mitt lilla 1 års jubileum och dom godis fria dagarna fortsätter fram till dess. Jag hoppas och kämpar för att nå 78 kilo till den dagen. Helst vill jag väga 76,5 kilo då, men det blir nog tufft att klara.

8943 steg

Crosstrainer 15 minuter

Inga kommentarer: