söndag 1 februari 2009

RACE

Nu är det race, som äldsta sonen här hemma brukar säga. Jag har bestämt mig för att försöka nå till 76,5 kilo till den 17/2. Så nu blir det att lägga i högsta växeln. Jag förlänger godis fria månaden fram till den 17/2 och kommer att vara extra noga med vad jag äter. Sedan hoppas jag att jag får vara frisk så att jag kan träna.
Imorse visade vågen att jag står ganska stilla i vikt och det känns bra med tanke på hur dom senaste dagarna varit. Även om jag ätit bra så har det varit väldigt lite motion.
Stadspromenad med familjen på morgonen. Skönt att komma ut och att röra på sig.



Februari;
1/ 2 79,0 kilo ( 6 kilo kvar till målvikt)
8/2
15/2
17/2 Målvikt; Max 78 kilo. Helst 76,5 kilo. Vikt;
22/2


5000 steg

PARTRÄNING

Premiär idag för parträning. Vi har köpt Parträna med Paolo Roberto. Riktigt kul och jisses vad det tar! Boken rekomenderas varmt!

Uppvärmning
Mage 3X15
Rygg 1X15
Ben 2X15
Bröst 1X15
Armar 1X15
Stretch

2 kommentarer:

Nettan sa...

Du fixar dom kilon till den 17/2:-). Håller tummarna och tror på dig.

Mazarin sa...

Tack :-)