tisdag 24 februari 2009

SEMLOR OCH FÖRLOVNING

I all media har det kretsat kring 2 saker, Semlor och kronprinsessans förlovning. Väldigt mycket semlor och väldigt mycket prat om försommaren 2010. Trevligt med lite glada nyheter efter allt prat om kris, krig och kaos. Sedan var det semlorna då. Jag kan inte annat än erkänna att jag blev sugen när jag luktade på yngsta sonens semla. Men jag har förstås inte ätit någon.
Jag har funderat lite mer på min vikt som står still och om det kan vara så att jag äter lite för lite. Så nu har jag ökat på matportionerna lite för att de om de hjälper.
Morgonrace med dagislämning och promenad på 20+30 minuter. Parträning på kvällen.


PROMENADER 20+30 MINUTER
PARTRÄNING
10320 STEG


PARTRÄNING

Uppvärmning på crosstrainer 10 minuter

Mage 1X20
Axelpress 2X15
Benkläm inåt 2X15
Benkläm utåt 2X15
Tåhävning 2X20
Biceps 2X15
Mage 3X15


Stretch (alltid stretch efter)

Inga kommentarer: