torsdag 19 februari 2009

TORSDAGS DAG

Jag startade dagen med en promenad, ca 1 timme och det är alltid lika uppiggande med morgonpromenaderna. Man vaknar till och kommer igång. Efter jobbet blev det en kortare promenad på ca 35 minuter. På kvällen startade vi igång med parträningen igen efter makens sjukuppehåll. Skönt att träna även om det kändes lite segt just idag.
Nu hoppas jag bara att vi får vara friska. Tyvärr är många runt omkring oss sjuka. Idag var en av mina arbetskamrater “snäll” och kom magsjuk till jobbet och flera andra arbetskamrater har influensa. Så jag ska ha mer än tur om jag får vara frisk.


16537 steg

PARTRÄNING

Uppvärmning crosstrainer 5 minuter + några övriga uppvärmnings övningar

Baksida ben 2X15
Mage 1X12
Axelpump 2X15
Bröst/triceps 2X15
Rygghäv 2X15
Mage 1X20


Stretch

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hej "grynet" Du är så himla duktig,kikar in ofta & kollar hur du har det! Önskar jag var lika stark som dig... Du rockar fett!!! Kramar "virrepirre"

Mazarin sa...

Tack! :-)