måndag 30 juni 2008

REGNIGT

Ute spöregnar det så vi håller oss inne idag. Jag trodde att vi hade en förkylning på övergående här hemma men jag och små killarna känner oss ganska risiga idag. Så regn, förkylning och mens blir lika med en lugn dag. Jag ska passa på att tvätta och pyssla på lite.
På fredag morgon ska jag väga mig och jag vill verkligen väga 86,5 kilo eller mindre då. Så i veckan blir det väldigt strikt med maten och anpassat efter hur aktiv jag är.

Lång och ganska seg dag. Det har regnat hela dagen med små pauser innan det dragit igång igen. Just nu smattrar det ordentligt mot veranda taket. Jag har haft dålig aptit hela dagen och det är först nu mot kvällen som jag känner mig sugen. Gjorde god lax till middag med stark sweet chilisås. Går och lägger mig tidigt och hoppas på en piggare dag imorgon för hela familjen.

Dagens kaloribrännare: Vardagsmotion; Tvätt, laga mat, leka med barnen m.m.
Dagens slarv: Inget slarv idag!
Dagens må bra: Seg och lång dag, men ändå ganska skönt att ta det lugnt.
Dagens steg: 5 144
Steg totalt:1 033 587/ 1 141 429 . Nu har jag passerat Skellefteå och är inne på upploppet! Snart framme i Piteå!

Inga kommentarer: