lördag 28 juni 2008

ENVIST STEGVIS

Envist stegvis kan man nog kalla mig nu. Jag vill komma fram till Piteå helst innan Fredag eller på Fredag. (På fredag eftermiddag åker vi nämligen till Piteå, så jag vill hinna fram innan jag hinner fram så att säga…) Så jag går så mycket jag kan och orkar nu. På morgonen tog jag en promenad på 2,5 timme och ca 1,2 mil (uppskattad längd, men minst en mil har jag gått). Det var riktigt härligt och ganska meditativt. Skönt att bara gå och bara vara. Jag gick in till stan, handlade och tog sedan bussen hem. Tyvärr känner jag av halsen lite så jag höll ett ganska lugnt tempo, men inte jätte sakta för det. Promenad på kvällen också ca 30-40 minuter.

Dagens kaloribrännare: Promenad efter frukost 2,5 timme och ca 1,2 mil. Promenad på kvällen ca 30-40 minuter.
Dagens slarv: Inget slarv idag!
Dagens må bra: Promenaden på morgonen; Meditativt att bara gå och bara vara.
Dagens steg: 25 212
Steg totalt:1 019 327/ 1 141 429 . Umeå passerat. Skellefteå nästa! Jag närmar mig Piteå!
(Till Skellefteå är det 1 030 000 steg från Uppsala)

Inga kommentarer: