tisdag 1 juli 2008

JULI

Det var någonting som sprang förbi här; Månaden Juni!! Jag hann inte med alls känns det som. Men så tänker jag efter och inser att jag hann med en hel del. Viktigast var och är att få vara med barnen. Leka ute och inne och hitta på roliga saker nu när det är sommarlov. Så nu tar vi tag i Juli så får vi se hur fort den månaden rusar på.

Idag blir det samma lugn som igår för statusen på oss i familjen är den samma. Vi hostar och snorar och har oss. Lite rastlös börjar jag känna mig efter att ha promenerat på så mycket och så plötsligt tvärstopp. Jag får göra det bästa av situationen. Som jag skrev igår så får jag hålla lite extra koll på vad jag äter när man är ganska inaktiv. Jag får inte börja äta en massa extra nu bara för att jag är sjuk. Det är lätt hänt att jag tycker lite synd om mig själv och tröstäter. Men så blir det inte nu! Förutom förbättrad karaktär har jag nu fullt upp med att tycka synd om mina barn. Stora killen har legat i soffan halva dagen med feber.

Promenad på kvällen med barnvagnen; Skönt att komma ut!

Dagens kaloribrännare: Vardagsmotion; Tvätt, laga mat, leka med barnen m.m. Promenad på kvällen ca 35-40 minuter.
Dagens slarv: Inget slarv idag!
Dagens må bra: Lugn dag idag med. Vi myser jag och småkillarna och kurerar oss.
Dagens steg: 8 261
Steg totalt:1 041 848/ 1 141 429 . Nu har jag passerat Skellefteå och är inne på upploppet! Snart framme i Piteå!

Inga kommentarer: