onsdag 4 juni 2008

LADDAD

Efter gårdagens chips katastrof tar jag nya tag idag. Känner att jag måste komma igång med mer motion och träning så jag fortsätter att komma framåt.

När frukost racet var avklarat/uppröjt blev det lite veckostädning och hopplockning här hemma. Jag tvättar på idag med. Passar på när det är underbart torkväder ute. När lilla killen vaknar efter lunch vilan ska vi ut i solen. Det har varit riktigt sommarväder i flera dagar nu med mycket värme och sol.

Vi var ute och lekte en stund innan det var dags för middag. På kvällen gick jag en rask promenad med grannfrun 60 minuter. När jag kom hem körde jag ett gympa pass på 30 minuter.

Dagens mat;

Frukost; Lättfil med fiber havrefras. Kaffe. Vatten.
Lunch; Stekt potatis, korv och lök. Råriven morot. Vatten. Kaffe.
Mellanmål; Lättfil med fiber havrefras. Vatten.
Middag; Två vegetariska ört biffar, fyra bitar klyftpotatis, morot och grönsallad. Vatten.
Kväll; En liten portion lättfil och fiber havrefras. Vatten. En skiva korv skinka.


Dagens kaloribrännare: Promenad i rask takt 60 minuter. Gympa 30 minuter.
Dagens slarv: Inget slarv idag.
Dagens må bra: Hanns inte med idag.
Dagens steg:15 495
Steg totalt:679 084 / 1 141 429 . Mot Örnsköldsvik!

Inga kommentarer: