torsdag 12 juni 2008

SOMMARFEST

Sommarfest i eftermiddag på barnens förskola och jag ska packa ner picknick till oss. Jag och maken ska äta varsin bit fullkorns paj och grönsallad. Barnen får något grönt och sedan kall grillad korv. Till maken och barnen ska jag baka en sockerkaka också. Och så frukt till oss allihop. Solen skiner och jag hoppas att det håller i sig så att vi kan ha picknick ute. Förutom vardagsmotionen så kommer jag ta det lugnt idag och vila från övrig träning/motion. Jag har träningsvärk efter gårdagen och känner att det ska bli skönt för kroppen att få hämta igen sig lite.

Sommarfesten blev trevlig och barnen hade roligt. Så nu har vi sommarlov på riktigt.

Tyvärr fick jag tråkiga besked idag, jag återkommer om det senare eftersom jag måste informera alla först. Jag vill inte att folk jag känner ska få reda på det via bloggen. Men det blev hur som jobbigt idag och när det blir riktigt jobbigt vill jag äta. Än så länge har jag stått emot och jag ska verkligen kämpa. Jag måste landa i det här och inte låta det förstöra allt jobb jag har lagt ner på att må bra. Kämpa, djupandas, fokusera på bra saker och försöka tänka positivt.

Dagens kaloribrännare: Vardagsmotion och sedan vila från övrig träning/motion.
Dagens slarv: Inget slarv idag.
Dagens må bra: Sitta på sommarfesten och titta på alla glada barn och känna sommarlovs stämningen.
Dagens steg: 10 890
Steg totalt:786 682/ 1 141 429 . Örnsköldsvik passerat och nu; Umeå nästa!

Inga kommentarer: