tisdag 3 juni 2008

UNDER 90 KILO

Äntligen har jag kommit under en av mina “magiska gränser”; Jag väger nu under 90 Kg, närmare bestämt 89,9 Kg. Nu känns det helt rimligt att jag klarar delmål 4! Motivationen fick en riktig energi kick nu. Delmål 2 glömde jag bocka av, så nu är det också gjort. Det går bra och det går framåt!

Idag på dagen har jag hållit igång med det vardagliga. En jättehög med tvätt har betats av och jag har hängt tvätt ute för första gången i år. Jag har också lekt ute med barnen i det somriga vädret. Mensen är redan bättre och jag hoppas att jag kan ta ett gympa pass imorgon. Både på dagen och på kvällen klippte jag gräs med handjagaren.

Chips på kvällen, så onödigt och så gott…

Dagens kaloribrännare: Gräsklippning med handjagaren. Vardagsmotion (Bland annat tvättat massor).
Dagens slarv: En jättegod bulle till mellanmålet efter lunch. Grannen hade bakat. På kvällen ca 200 gram chips (en del av det var lite ostbågar).
Dagens må bra: Mini spa här hemma med ansiktsmask m.m.
Dagens steg:14 068
Steg totalt:663 589 / 1 141 429 . Mot Örnsköldsvik!

Startvikt 106,5 Kg
Dagsvikt 89,9Kg och jag är nu 16,6 kg lättare!
Delmål 1, 99 Kg 31/3. Vikt 31/3 99 kg!
Delmål 2, 94 Kg 31/5. Vikt 31/5 90,7 Kg!
Delmål 3, 86kg 4/8. Vikt 4/8

Inga kommentarer: