måndag 21 juli 2008

FORTSÄTTNING


Lugnt idag på dan. Morbror med fru åkte hem efter middagen. Promenad och gympa på kvällen. Jag lägger inte upp fler vikt mål förutom delmål 4. Jag har legat länge på en och samma vikt och nu då det börjar lossna vill jag ändå ta det lite lugnt. Jag hoppas nå delmål 4 i tid och sedan lägger jag upp nya mål efter det. Jag har ca 13 kilo kvar till slutmålet och det hoppas jag nå under 2009. Men som det känns nu vet jag inte hur fort eller sakta viktminskningen kommer ske. Det blir lite av att vänta och se vad som händer under resten av 2008. Viktigt just nu känns att inte gå upp i vikt och behålla nya och bra vanor.


Dagens kaloribrännare; Promenad raskt takt ca 50 minuter (i spö regn).Gympa 40 minuter(Svettigt!).
Dagens slarv: Inget slarv idag.
Dagens må bra: Lugn dag idag.
Dagens steg: 9 562
Steg totalt i veckan; 9 562


VECKANS MÅL;


Måndag till Söndag / 21-27/7; 6 dagar utan något slarv.

Minst 70 000 steg och två gympa pass. Mycket grönt och bra mat.


Måndag; Inget slarv. Gympa 40 minuter. Bra med stegandet. Bra mat och mycket grönt. :-)
Tisdag;
Onsdag;
Torsdag;
Fredag;
Lördag;
Söndag;

Inga kommentarer: