onsdag 16 juli 2008

SUNDARE DAG

Dagen började med operation uppackning och start av tvätt. Sedan gympade jag 30 minuter innan jag drog igång med mera tvätt, matlagning m.m. Efter lunch klippte jag gräset som vuxit sig långt när vi varit borta. Promenad på kvällen ca 30 minuter. Lekt ute med barnen, bland annat dragit lek traktorn medan båda små killarna satt på. Riktigt bra mat hela dagen och inget slarv. Bra med motion och hålla igång med annat. Motivation och energi har jag gott om just nu! Tyvärr har jag gott om godis/ät sug också. På kvällen blev det riktigt jobbigt men det är bara att stå emot. Stegandet klarade jag av idag med ett plus på nästan 5 000 steg.

Dagens kaloribrännare; Vardagsmotion; Uppackning, tvätt, laga mat, leka med barnen m.m. Gympa 30 minuter. Klippa gräs. Promenad på kvällen ca 30 minuter.
Dagens slarv: Inget slarv idag!
Dagens må bra: Vara hemma och pyssla på.
Dagens steg: 14 607
Överskott/underskott steg;+4 607

Inga kommentarer: