onsdag 26 mars 2008

Var nästan säker på att jag skulle må bättre idag men det är tvärtom. Vakande med feber och hosta och det känns förstås inte bra. Imorgon ska vi ut och resa om allt går enligt planerna så imorgon bara måste jag må bättre. I dag blir det i allafall packning och förberedelse för morgondagen. Jag och barnen åker medan maken är hemma och dränerar grunden. Vi flyger till norrland och förhoppningsvis ska vi åka en massa pulka och få massor med frisk luft. Jag tar en paus från allting men inte från mitt mål att gå ner i vikt. Min plan för dom 10 dagarna är att i alla fall inte gå upp något i vikt under tiden. Jag kommer inte att ha tillgång till dator så nästa blogg inlägg blir efter den 6/4 2008.

Känns bra att åka iväg med vetskapen att jag klarat delmål 1!

Äntligen under 100 kg! Grattis till mig!

Startvikt 106,5 Kg
Dagsvikt 99 Kg
Målvikt 75 Kg
Delmål1, 99 Kg 31/3

Inga kommentarer: