måndag 10 mars 2008

FAMILJELIV

Träningsvärk i armarna efter skåp kånkandet igår. Känner mig frisk och full av energi. Lite trött dock efter att ha bråkat med äldsta sonen. Tanken var att det skulle bära av till förskolan idag men det fick ställas in efter trots. Detta innebar att dagens promenerande också blev inställt. Vi tar nya tag imorgon. Tänkte gympa här hemma ikväll. Men alla energi gick åt till att försöka få med mig fyråringen till bussen. Vilket misslyckades. Jag har burit en del tvätt, städat, dammsugit och försökt hållit igång.

Bra måltider idag med mycket grönt. Inga onödiga lass med mackor eller småätande. Just småätandet har jag verkligen lyckas jobba bort. Tidigare gick jag och åt på någonting nästan hela tiden.

DAGENS MÅ BRA:

Meditaion 20 minuter

DAGENS KALORIBRÄNNARE:

Städat, tvättat och röjt här hemma


DAGENS SLARV:

Inget slarv idag!

Inga kommentarer: