torsdag 24 februari 2011

Smått och gott

Igår blev det sallad till lunch och middag och salladen till middag fick jag inte ner. Det har blivit för mycket sallad på sista tiden! Idag blev det Tikka Masala och ris till lunch och till middag ska jag steka hamburgare här hemma och äta med barnen. Jag har köpt fullkornsbröd till min hamburgare.

Idag ska jag hämta barnen på dagis och det innebär en halvtimmes promenad. Plus att jag kommer att bränna en del kalorier av själva hämtningen. Det är varken stress eller svett fritt att få hem 2 små grabbar som är trötta. Men svettas jag så har jag jobbat och då är det ju bra!

Igår kväll åt jag chilinötter och mörk choklad. Inte helt optimalt men gott! Jämfört med tidigare så har jag minskat mitt godisintag med en så där 75%.

Motivationen? På topp!

Inga kommentarer: