söndag 30 november 2008

ADVENT

Idag firar vi första advent och kan konstatera att det är snart jul igen. Jag har kämpat på i 1 år snart om man tar med alla försöken. Nu känner jag att jag kan det här med maten och det rullar på med auto pilot. Även om jag blir våldsamt sugen på något gott ibland och även äter något gott ibland. Men det är inget okontrollerat frossande längre. Det jag verkligen vill komma igång med är motionerandet. I dag blev det en promenad på dan och ett gympa pass på kvällen. Får jag bara vara frisk så hoppas jag komma igång nu med gympa och promenader mer regelbundet. Sjukdomarna har avlöst varandra här och jag tror tyvärr inte att det kommer ge sig än på ett tag. På barnens förskola härjar magsjukor just nu så det kanske är nästa ämne på schemat. Vi får se.

Inga kommentarer: