måndag 3 augusti 2009

VIKT CHOCK

Måndag morgon och vägning i vanlig ordning. Förra måndagen vägde jag ca 89 kilo och imorse vägde jag 97 kilo!?!? Jag har ingen aning om hur jag kan ha gått upp så mycket på 1 vecka. Jag åt lite onyttigt 1 kväll, men inga mängder så stora att jag skulle ha gått upp 8 kilo. Det känns som om vikt uppgången är helt okontrollerad. Nu kommer jag fortsätta att äta bra och att röra på mig. Visar vågen på ytterligare uppgång nästa Måndag då kommer jag gå till en läkare.

Underbart bad med hårinpackning, ansiktsmask och peling på kvällen. Före badet varvade jag ner och ut med crosstraining. Livsnjutare fasoner!

1 kommentar:

Anne Karlén sa...

Hej Mazarin!
Jag har följt dig några veckor nu och är sååå imponerad över ditt kämparsinne. Trots motgången fortsätter du! Men det verkar ju konstigt att du gick upp 8 kilo på en vecka...Är du säker på att din våg fungerar rätt? Hade du tyngre kläder eller ätit/druckit nåt? Hur mycket tränar du? Du kanske har skaffat muskler. Eller lagrat vatten i kroppen. Vad säger måttbandet? Minskar du i omfång nånstans?

Jag fortsätter hålla tummarna!
Kram, Anne