söndag 1 mars 2009

FÖRSTA MARS

Vägningen imorse visar på att jag fortsätter att stå stilla i vikt. Nu har frustrationen övergått i fascination över att jag inte går ner. Jag håller verkligen på min godis, fika, chips m.m. fria månad (nr 2) och jag rör på mig och jag äter vettigt. Rimligtvis borde jag gå ner i vikt. Jag hoppas verkligen att det bara är världens längsta platå som jag hamnat på. Jag håller motivationen i ett hårt grepp och hoppas verkligen att viktkurvan börjar peka neråt snart. Det känns nästan omöjligt att jag ska nå delmålet 77 kilo till den 17:e. Kan bero på att jag inte klarat så många delmål den senaste tiden. Jag ska försöka tänka positivt, men det är inte helt lätt.

Soligt, kallt och vackert väder på morgonen. Hela familjen byltade på sig kläder och så var vi ute hela förmiddagen. Jag och ena sonen åkte skidor och det var länge sedan jag stod på ett par skidor sist. Men jag klarade av det utan att bryta vare sig skidor eller ben.

På eftermiddagen var det dags att parera ännu ett fika fat och det gick bra idag med.

4366 steg

PARTRÄNING

Uppvärmning:
Crosstrainer 5 minuter
Uppvärmningsövningar


Mage 1X10
Ryggres 2X15
Biceps 2X15
Tricepspress 2X15
Bröstpress 2X15
Framsida axlar 2X15
Mage 1X5
Mage 1X10


MARS
1/3; 80,6 kilo (7,6 kilo kvar till målvikt)
8/3
15/3
17/3 Delmål; 77 kilo; Vikt;
22/3
29/3

Inga kommentarer: