onsdag 1 april 2009

LIVET

Det blir inte lika ofta uppdaterat här just nu. Det beror på att jag och maken turas om att vara hemma med sjuka barn och arbeta galet mycket när vi är på våra arbeten. Jag har hunnit med några promenader och har alltid stegräknaren på mig. Minst 11 000 steg om dagen har jag som grundmål. Sedan gör det inget om det blir mer än så. Jag tänker på vad jag äter och hoppas förstås att kilona ska trilla av. Nu är halsen mycket bättre men då har jag mens istället. Eftersom den plågar mig väldigt mycket så det bara att vänta några dagar till. Jag har reviderat mina viktmål och anpassat dom till rådande omständigheter. Så här har jag delat upp det hela;

19/4 79 kilo
19/5 75 kilo
19/6 73 kilo


Så det är bara att ge järnet och bevisa för mig själv att jag kan klara av det här nu. Det kommer ta lite längre tid än vad jag först trodde. Men viktigast för mig är att jag kommer fram på ett sunt sätt.

Inga kommentarer: